Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá) 10,00 - 18,00 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamace zboží

REKLAMACE 

postup reklamace vzniklé  vady na zboží :

O reklamaci nás prosím předem vyrozuměte emailem, poštou , telefonicky nebo smskou abychom věděli, že máme očekávat zásilku.

1) zboží a jeho části vyčistěte tak aby možné hygienické a bezpečné předání zboží  k reklamačnímu řízení  ( nevztahuje se na znečištění obvyklé)

2.) vyplňte reklamačí formulář a přiložte nákupní faktur 

3.) zboží a požadované doklady důkladně zabalte aby při přepravě nedoško k dalšímu poškození zboží a odešlete jako pojištěnou zásliku Českou poštou / PPL  / zásilkovnou  ---  BEZ DOBÍRKY !! na adresu :  ASAS s.r.o. , Hraniční 2, Most - Souš 43502 

4.) Přijetí reklamovaného zboží od dopravce Vám bude záhy potvrzeno. 

5.) Prodávající o reklamaci je-li závada zjevná rozhodne ihned , ve složitějších případech , podá vyjádření prodávající do  3 dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro vyjádření a posouzení dané závady dodavatelem. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí do 30 dní bez zbytečného odkladu. 

6.) V případě potřeby upřesňujících informací Vás bude kontaktovat. 

*

*

*

Výňatek z Obchodních podmínek.

7.4 Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvacetičtyř  měsíců od převzetí. 


 7.5.      Práva z vadného/ reklamaci plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny , v níž je přijetí reklamace možné ,  případně i v sídle nebo místě podnikání.  


7.6 Reklamované zboží může kupující  doručit osobně nebo zaslat poštou na adresu prodávajícího
Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození a zásilka reklamovaného zboží musí obsahovat: 
reklamované zboží ( včetně kompletního příslušenství) - čisté !!
kopii nákupního dokladu
podrobný popis závady a její vznik
kontaktní údaje ( telefon, email, zpáteční adresa)   
Pokud bylo zboží již jednou reklamováno , doloží i záznam z předchozího reklamačního řízení.  
Na všech doložených dokladech ( nákupní / reklamační ) musí odpovídat katalogové čísla , druh zboží jako na reklamovaném zboží. 

7.7 Záruka se nevztahuje na: 
*mechanické poškození
*používaní zboží v podmínkách pro které není určeno . V podmínkách ,které ohrožují jejich vlastnosti svojí teplotou, vlhkostí, prašností,  chemickými a mechanickými vlivy prostředí 
*zboží či jeho části byly poškozeny nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami v dokumentaci či všeobecnými zásadami
*provedením úprav zákazníkem , vznikla-li závada vlivem této úpravy či neodborným zásahem do parametrů zboží a jejich změnou
*zboží bylo poškozeno přírodními živly či vyšší mocí 


7.8 Prodávající  má právo odmítnout  přijetí zboží do reklamace v případech kdy je zboží
znečištěné nebo jeho části jsou znečištěné a nesplňují základní předpoklady pro hygienické bezpečné předání zboží  k reklamačnímu řízení  ( nevztahuje se na znečištění obvyklé)


7.9   Prodávající o reklamaci je-li závada zjevná na rozhodne ihned , ve složitějších případech , podá vyjádření prodávající do  3 dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro vyjádření a posouzení dané závady dodavatelem. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí do 30 dní bez zbytečného odkladu.


7.10 Prodávající vydá kupujícímu protokol s informacemi:
kdy byla reklamace uplatněna
jaká závada se reklamovala
jakým způsobem je požadováno  reklamaci vyřídit 
Tento protokol bude zaslán kupujícímu na jím uvedený email.
Dále obdrží vyrozumění o tom jakým způsobem byla reklamace vyřízena  
jaké opravy byly vykonány
kdy byly vykonány 
jak dlouho reklamace trvala
popřípadě důvody zamítnutí reklamace 

O ukončení reklamace bude zákazník písemně informovou na jím poskytnutou emailovou adresu. 


7.11 Kupující má právo na úhradu nákladů na doručení reklamovaného zboží , pokud  je reklamace oprávněná a náklady byly vynaloženy skutečně a účelně. 


7.12 Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba o dobu reklamačního řízení prodlužuje. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace vyřízena výměnou zboží za nové doba záruční se prodlužuje jen o dobu vyřízení reklamace.  Doba reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace , tedy do dny doručení zpět ke kupujícímu. 


 7.8      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Nejčtenější na blogu
Kde nás najdete

 V.Moona svatební salon  - ASAS s.r.o

Hraniční 2, Most - Souš 43502

tel: +420 776 771 400

email: v.moona@email.cz 

           info@svatby-vmoona.cz

 

 
Kontakty
(Po-Pá) 10,00 - 18,00 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz