Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne 10,00 - 18,00 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamace zboží

REKLAMACE 

postup reklamace vzniklé  vady na zboží :

O reklamaci nás prosím předem vyrozuměte emailem či telefonicky, abychom věděli, že máme očekávat zásilku.

1) zboží a jeho části vyčistěte tak aby možné hygienické a bezpečné předání zboží  k reklamačnímu řízení  ( nevztahuje se na znečištění obvyklé)

2.) vyplňte reklamačí formulář a přiložte nákupní faktur 

3.) zboží a požadované doklady důkladně zabalte aby při přepravě nedoško k dalšímu poškození zboží a odešlete jako pojištěnou zásliku Českou poštou / PPL  - BEZ DOBÍRKY !!

4.) Přijetí reklamovaného zboží od dopravce Vám bude záhy potvrzeno. 

5.) Prodávající o reklamaci je-li závada zjevná rozhodne ihned , ve složitějších případech , podá vyjádření prodávající do  3 dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro vyjádření a posouzení dané závady dodavatelem. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí do 30 dní bez zbytečného odkladu. 

6.) V případě potřeby upřesňujících informací Vás bude kontaktovat. 

*

*

*

Výňatek z Obchodních podmínek.

7.4 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. 


 7.5.      Práva z vadného/ reklamaci plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny , v níž je přijetí reklamace možné ,  případně i v sídle nebo místě podnikání.  


7.6 Reklamované zboží může kupující  doručit osobně nebo zaslat poštou na adresu prodávajícího
Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození a zásilka reklamovaného zboží musí obsahovat: 
reklamované zboží ( včetně kompletního příslušenství) - čisté !!
kopii nákupního dokladu
podrobný popis závady a její vznik
kontaktní údaje ( telefon, email, zpáteční adresa)   
Pokud bylo zboží již jednou reklamováno , doloží i záznam z předchozího reklamačního řízení.  
Na všech doložených dokladech ( nákupní / reklamační ) musí odpovídat katalogové čísla , druh zboží jako na reklamovaném zboží. 

7.7 Záruka se nevztahuje na: 
*mechanické poškození
*používaní zboží v podmínkách pro které není určeno . V podmínkách ,které ohrožují jejich vlastnosti svojí teplotou, vlhkostí, prašností,  chemickými a mechanickými vlivy prostředí 
*zboží či jeho části byly poškozeny nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami v dokumentaci či všeobecnými zásadami
*provedením úprav zákazníkem , vznikla-li závada vlivem této úpravy či neodborným zásahem do parametrů zboží a jejich změnou
*zboží bylo poškozeno přírodními živly či vyšší mocí 


7.8 Prodávající  má právo odmítnout  přijetí zboží do reklamace v případech kdy je zboží
znečištěné nebo jeho části jsou znečištěné a nesplňují základní předpoklady pro hygienické bezpečné předání zboží  k reklamačnímu řízení  ( nevztahuje se na znečištění obvyklé)


7.9   Prodávající o reklamaci je-li závada zjevná na rozhodne ihned , ve složitějších případech , podá vyjádření prodávající do  3 dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro vyjádření a posouzení dané závady dodavatelem. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí do 30 dní bez zbytečného odkladu.


7.10 Prodávající vydá kupujícímu protokol s informacemi:
kdy byla reklamace uplatněna
jaká závada se reklamovala
jakým způsobem je požadováno  reklamaci vyřídit 
Tento protokol bude zaslán kupujícímu na jím uvedený email.
Dále obdrží vyrozumění o tom jakým způsobem byla reklamace vyřízena  
jaké opravy byly vykonány
kdy byly vykonány 
jak dlouho reklamace trvala
popřípadě důvody zamítnutí reklamace


7.11 Kupující má právo na úhradu nákladů na doručení reklamovaného zboží , pokud  je reklamace oprávněná a náklady byly vynaloženy skutečně a účelně. 


7.12 Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba o dobu reklamačního řízení prodlužuje. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace vyřízena výměnou zboží za nové doba záruční se prodlužuje jen o dobu vyřízení reklamace.  Doba reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace , tedy do dny doručení zpět ke kupujícímu. 


 7.8      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Nejčtenější na blogu
Kde nás najdete

 V.Moona - ASAS s.r.o

Hraniční 2, Most - Souš 43502

tel: +420 776 771 400

email: v.moona@email.cz

 
Kontakty
(Po-Ne 10,00 - 18,00 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz