- Úvod
- Reklamace zboží
REKLAMACE
postup reklamace vzniklé vady na zboží :
O reklamaci nás prosím předem vyrozuměte emailem, poštou , telefonicky nebo smskou abychom věděli, že máme očekávat zásilku.
1) zboží a jeho části vyčistěte tak aby možné hygienické a bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení ( nevztahuje se na znečištění obvyklé)
2.) vyplňte reklamačí formulář a přiložte nákupní faktur
3.) zboží a požadované doklady důkladně zabalte aby při přepravě nedoško k dalšímu poškození zboží a odešlete jako pojištěnou zásliku Českou poštou / PPL / zásilkovnou --- BEZ DOBÍRKY !! na adresu : ASAS s.r.o. , Hraniční 2, Most - Souš 43502
4.) Přijetí reklamovaného zboží od dopravce Vám bude záhy potvrzeno.
5.) Prodávající o reklamaci je-li závada zjevná rozhodne ihned , ve složitějších případech , podá vyjádření prodávající do 3 dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro vyjádření a posouzení dané závady dodavatelem. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí do 30 dní bez zbytečného odkladu.
6.) V případě potřeby upřesňujících informací Vás bude kontaktovat.
*
*
*
Výňatek z Obchodních podmínek.
7.4 Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvacetičtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného/ reklamaci plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny , v níž je přijetí reklamace možné , případně i v sídle nebo místě podnikání.
7.6 Reklamované zboží může kupující doručit osobně nebo zaslat poštou na adresu prodávajícího.
Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození a zásilka reklamovaného zboží musí obsahovat:
reklamované zboží ( včetně kompletního příslušenství) - čisté !!
kopii nákupního dokladu
podrobný popis závady a její vznik
kontaktní údaje ( telefon, email, zpáteční adresa)
Pokud bylo zboží již jednou reklamováno , doloží i záznam z předchozího reklamačního řízení.
Na všech doložených dokladech ( nákupní / reklamační ) musí odpovídat katalogové čísla , druh zboží jako na reklamovaném zboží.
7.7 Záruka se nevztahuje na:
*mechanické poškození
*používaní zboží v podmínkách pro které není určeno . V podmínkách ,které ohrožují jejich vlastnosti svojí teplotou, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí
*zboží či jeho části byly poškozeny nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami v dokumentaci či všeobecnými zásadami
*provedením úprav zákazníkem , vznikla-li závada vlivem této úpravy či neodborným zásahem do parametrů zboží a jejich změnou
*zboží bylo poškozeno přírodními živly či vyšší mocí
7.8 Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech kdy je zboží :
znečištěné nebo jeho části jsou znečištěné a nesplňují základní předpoklady pro hygienické bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení ( nevztahuje se na znečištění obvyklé)
7.9 Prodávající o reklamaci je-li závada zjevná na rozhodne ihned , ve složitějších případech , podá vyjádření prodávající do 3 dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro vyjádření a posouzení dané závady dodavatelem. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí do 30 dní bez zbytečného odkladu.
7.10 Prodávající vydá kupujícímu protokol s informacemi:
kdy byla reklamace uplatněna
jaká závada se reklamovala
jakým způsobem je požadováno reklamaci vyřídit
Tento protokol bude zaslán kupujícímu na jím uvedený email.
Dále obdrží vyrozumění o tom jakým způsobem byla reklamace vyřízena
jaké opravy byly vykonány
kdy byly vykonány
jak dlouho reklamace trvala
popřípadě důvody zamítnutí reklamace
O ukončení reklamace bude zákazník písemně informovou na jím poskytnutou emailovou adresu.
7.11 Kupující má právo na úhradu nákladů na doručení reklamovaného zboží , pokud je reklamace oprávněná a náklady byly vynaloženy skutečně a účelně.
7.12 Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba o dobu reklamačního řízení prodlužuje. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace vyřízena výměnou zboží za nové doba záruční se prodlužuje jen o dobu vyřízení reklamace. Doba reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace , tedy do dny doručení zpět ke kupujícímu.
7.8 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.